PMen veebirakendus
Üldised põhimõtted
- PMen raamatupidamise andmebaas (kliendibaas) registreeritakse tsentraalses andmebaasis (restar baas).
- Restar baasi lisatakse PMen programmi kasutajad (veebikasutajad), kellel on õigus siseneda PMen veebirakendusse.
- PMen kasutajaga seotakse kliendibaasis aruandevormid ja organisatsioonid, mida on tal õigus vaadata.
- PMen veebirakenduse saab avada PMen kodulehelt
Kliendibaasi registreerimine, veebikasutajate lisamine, organisatsioonide koostamine ja aruannetega sidumine toimub PMen programmis. PMen programmi peab sisse logima administraatori nime ja parooliga.
Veebikasutaja logon nimi on isikukood ja esmaseks parooliks kliendi baasi parool, kus toimus lisamine esimesena. Ühel veebikasutajal võib olla ligipääs mitmele kliendibaasile.
Vajalik on PMen üldises seadistuses sisestada asutuse nimi ja registrikood
PMen kasutajad
Ülevalt menüüst valida Klassifikaatorid - Kasutajad. Vajadusel lisada uued PMen kasutajad. Jälgida, et oleks kindlasti logon nimi, parool, isikukood ja nimi. Vajadusel valida valdkonna piirang. Kui kasutaja ei pea saama ligipääsu PMen programmi, siis võib jätta õigused Keelatud.
Kliendibaasi registreerimine ja veebikasutajate lisamine
PMen veebirakendusel peab olema ligipääs kliendibaasile
Ülevalt menüüst valida Klassifikaatorid - Veebikasutajad.
Kui akna üleval osas ei ole näha kliendibaasi registreerimise andmeid, siis vajutada nuppu Sünkroniseeri
Kui on akna üleval osas on näha kliendibaasi registreerimise andmed, siis saab lisada veebikasutajaid. Vajutada Lisada nuppu, valida kasutaja ja vajutada Salvesta
Hiljem on võimalik restar baasi kasutaja andmeid uuendada, kui vajutada Korrastada, Sünkroniseeri või Uuenda parool