PMen juhend

Arved


eKoguste import

Import Eliis ja eLasteaed

Allüksuse tuvastamine:

Kliendi tuvastamine:

Kui on tuvastatud allüksus ja allüksuse klient, siis otsitakse tasu definitsiooni, kus tasu on seotud vastava kogusega. Hommik, lõuna, õhtu jne.

Tasu definitsioon peab kehtima perioodi lõpu kuupäeval.

Import Ecofleet sotsiaalteenused

Allüksus peab olema seotud organisatsiooniga

Organisatsiooni nimekirjas peab olema lisatud parool (api-key)

Ainult üks allüksus saab olla seotud organisatsiooniga, kuna ei toimu allüksuse tuvastamist

3 teenuste gruppi:

Import toimub csv failiga

Fail peab sisaldama:

Veergude järjekord ei oma tähtsust

Loetakse kanded, kus staatus on TEHTUD

Kui kliendi number puudub, siis kannet ei loeta

Kui isikukood puudub, siis kannet ei loeta

Kui nimi puudub, siis kannet ei loeta

Kui klienti ei õnnestu tuvastada, siis lisatakse asutus/isikute, klientide ja allüksuse klientide nimekirja

Kande kuupäev peab jääma valitud perioodi

Päevahoiuteenuse tasu tuvastatakse kande sisu ecofleet koodi järgi PMen tasude nimekirjast

Kui tasu definitsiooni ei leita, siis lisatakse uus tasu definitsioon

Ühe päevahoiuteenuse kande kogus on 1

Transpordi tasu tuvastatakse kande sisu nimetuse järgi PMen tasude nimekirjast

Ei loeta kannet Transport (0)

Tellimussõidu kogus arvutatakse kestus * 8 + vahemaa. Esmalt vaadatakse plaanitud kestust

Kui kogus 0, siis kannet ei lisata

Kui ei ole Tellimussõit, siis kogus on 1

Koduteenuse tasu nimetus loetakse veeru päisest

Erinevaid tasusid võib olla mõistlik arv (u. < 15)

Kogus loetakse kestuse veerust. Esmalt vaadatakse plaanitud kestust

Eraldi päringuga loetakse ecofleet andmebaasist kliendi e-posti aadress. Ja asutus/isikute nimekirjas märgitakse isik tunnus